מתן יעוץ רפואי בתחום העור

במרפאתה של ד"ר שקולניק מתקיימים שירותי יעוץ, אבחון וטיפול בבעיות עור שכיחות בילדים ובמבוגרים (מגיל 0 עד 120). במסגרת הביקור מתבצע אבחון המבוסס על מהלך המחלה ובדיקה גופנית מקיפה כולל שימוש במכשור מקצועי בהתאם לצורך כגון דרמוסקופ, מנורת וודס, ועוד.

תחומי מומחיות המרפאה כוללים מחלות עור נפוצות כגון:

אקנה, אקזמה, אסתמה של העור (אטופיק דרמטיטיס), קונטקט דרמטיטיס, מצבים זיהומים כגון אימפטיגו, פטרת,

יבלות וירליות, ומחלות עור שונות כדוגמת פסוריאזיס, ליכן פלאנוס, ויטיליגו, אלופציה אריאטה, מחלות הציפורניים, צלקות וקלואידים, נשירת שיער והתקרחות ועוד.

תהליך הבדיקה במרפאה:

01

הבדיקה מתבצעת תוך הקפדה על מקצועיות ללא פשרות תוך מתן יחס מכבד ונעים, ובגישה מותאמת לילדים אשר פעמים רבות חוששים ממגע עם גורם רפואי.

02

המרפאה נותנת מענה גם במקרים דחופים כגון נגעי עור עם דימום חריף, זיהומים עוריים, שלבקת חוגרת, הרפס, מחלות חום ופריחה, כוויות, אורטיקריה ותגובות אלרגיות, חשד לתגובה לתרופה ועוד.

03

לעתים הבדיקה הקלינית אינה מספיקה על מנת להגיע לאבחנה, ויש צורך בלקיחת ביופסיה. ביופסיית עור עוזרת לאבחן מחלות עור מסוימות, ולא רק במקרים של סרטן עור. במקרה זה תבצע הרופאה את הביופסיה בהרדמה מקומית ותשלח את רקמת העור לבדיקת פתולוגיה בתהליך מזורז. היתרון הוא קיצור משמעותי של הזמן לאבחנה הנכונה וכתוצאה מכך גם לטיפול הנכון.

לחץ למעבר ל Whatsapp
נשמח לענות להודעתך בהקדם
צוות המרפאה